Tuesday, June 21

No Title xD

aku tak publish lagi blog ni . lol , takpelah . cakap dgn blog pun jadi . 
         
  • Lyana Hamzah - Tunggul ajaib yang duduk sebelah aku sepanjang sesi belajar . Takdapat nak concentrate bila cikgu mengajar pasal budak ni la ! Tapi kat tunggul ni jugaklah aku meluahkan segala sukaduka yang terperap dalam hati dan dialah peneman setia aku time nak pergi tandas . bhahaha >:D 
  • Farah Ahmad - Dari kecik aku menghadap muka budak ni . nasib baik lawaa . kalau tak lama dah aku sepak . Lepastu otak kitorang agak same . bila aku cakap , dia cakap . bila dia cakap , aku cakap . Tapi budak ni memang badut terbaik ! bila kitorang sesame je mesti gelak2 . Haha , awek aku dalam facebook paling setia . Anniversary kitorang 26 June sempena , jeng jeng jeng . nanti aku cerita! 
  • Aira Amira - ni pun muka yg aku hadap dari kecik ! Hafizah ni ! kawan yang senyum takpernah lekang di bibir . and and , budak ni bekas budak FAF . gang yg telah dibubarkan kerana zaman yang berubah tapi masih dalam ingatan xD
  • Syahidah Jasmy - yang ni aku taktau macam mana aku boleh kawan dgn dia , tak ingat . setahu aku , aku lepak ngan farah and aira je . tapi , best kawan dgn kau . sebab aku boleh buat lawak aku  . kalau dgn farah , farah yang buat lawak .  takde chance aku nak buat lawak . haha xD
  • Amirul Erham - 26 June . Birthday budak ni . haha . entah mcam mana aku boleh kawan dgn budak hotstuff ni . handsome weyh budak ni ! haha . kalau dia baca mesti kembang . 26 June anniversary aku and farah . saja menyebok . and budak ni memang aku and farah selalu chat . bukak fb , " Amirul Erham " . Nama dia unique en ? Hacker taik badak . Tambah lagi dgn Farah Ahmad tu . haisyy , jahanam account org lain . -.-
  • Nik Adib Fitri Azman - bestie aku , dan juga adik angkat aku . budak ni friendly ! kitorang pernah gaduh . tapi sebab gaduh tu la , kitorang jadi kawan baik xD
  • Sarah Yassin - thanks sebab jadi bestfriend aku year4 ! oke , maybe sekarang aku dah kerek ngan kau sebab itu aku xD .  tapi takpernah lupa jasa kau ok ! :DD

        

No comments:

Post a Comment